I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Monday, 13 June 2011

Selamat Hari Bapa.......

Pagi tadi awal2 lagi anak dara mama ketuk pintu bilik,.... nak pinjam enpon... bila mama tanya napa, adik nak mesej ucap hari bapa kat abah...... owh.... anakku.... dah besar pun kau..... dah pandai utk menghargai...

Mama pun terlupa sebenarnya..... hari nie 12 Jun.. HARI BAPA... tapi mama hairan lah plak, betul kew nih sbb mmg sunyi sepi jew pasal wish utk Bapa2. kat FB pun sama...
x pew, apapun, pada mama setiap hari adalah hari utk Mak & Bapa..... 
mcm kata ustz Jamnul....

Walaupun abah kandung mama dah meninggal dunia 7 thn lepas, tapi mama masih ada seorang abah...
Mama sayang 2 orang abah mama ni... yang seorang kasih abadi, yang seorang kasih yang tulus....
Buat Arwah Abah mama, ALLAHYARHAM ABDUL HALIM BIN YAACOB.....
Semoga Allah akan tempatkan roh abah di kalangan org2 beriman....
~Al- Fatihah~

Untuk ayahanda mama Tuan Haji Yahaya Bin Domeh,
Terima kasih abah sebab memberi kasih sayang seorang ayah kepada anakanda, insyaallah selagi nyawa di kandung badan, akan anakanda usaha utk bahagiakan abah & mak...

KALIAN ADALAH HERO DALAM HIDUP MAMA......

Buat suami mama tercinta... MOHD JOHARI ABDULLAH....
terima kasih yang tak terhingga sebab abang sudi memberikan kasih seorang ayah kepada anak dara kita...
Sayang harap kita akan terus berusaha untuk merealisasikan impian abang untuk mendapatkan anak dari zuriat sendiri...... sayanggg abang!

Dan untuk adik2 mama yang dah bergelar abah!!!

serta semua insan2 bergelar Bapa di muka bumi ini.

3 insan yang comel:

Sheeszshira Shiraz.... said...

hari bapa kan 20.6.

mama ieqa said...

19.06.... saya terlebih xcited... ekekkekeke

Syed Riduwan Al-Edrus said...

Nice and Cool Blog
Follow my blog back at outsyedtheboxes.blogspot.com
TQ

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...