I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Monday, 20 June 2011

cuti yang panjang lagi...

Jeng...jeng...... cuti lagiiiii wehhh.. bestnya kan.. tapi walopon mama bakal bercuti 5 hari bermula esok, mama bukan nak p makan angin bagai.. cuma cuti untuk temankan abah mama yg akan di masukkan ke wad @ HSB 
( hospital sultanah baahiyah, alor star)......
ermmmmm 3 hari EL, 2 hari cuti mgguan..... so jumpa lagi mggu depan... ehehehhee
Mama rasa sgt sedih sbb mama sebenarnya sangat bersemangat untuk menghapdet tetapi masa adalah sangat cemburu ngan mama. Mggu ni sangat sibuk sebenarnya.

Korang nak tau??? ( sajork nak ajak bkongsi rasa ati) kdg2 bila kefedatapan datang, mama rasa eeee cam nak benti keje jew..... nak jd PRT.......ehehhehee tapi bila kenangkan balik, zaman sekarang sume nya memerlukan RM..RM..RM... uwaaa mana mau cekau kalo mama benti keje kan??? dah lew utang keliling pinggang....
tapiiiiiii kalo persekitaran di tmpat keje yg terkurengggg mmg itu yg kita rasakan..... korang caner??? 
ce citer2.....
apa pun bila mama luahkan rasa x puas ati tu kat cik abg.. dia pujuk ngan ayat yg paling jiwang.. so terus ilang sentap...... ehhehehehe mcm budak2kan......

okay mama xmo membebel panjang2 sbb mama tau mmg x dew yg baca pong... ekekkekek

sooooo jumpa lagi mggu depan....

0 insan yang comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...