I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Thursday, 2 June 2011

Bila Khamis yang tension....





Salam Khamis uolss..... selalunya bila Khamis tiba mama laah org paling best kot... ehehehe sebab hari ni keje sampai 3.30 ptg ( kat Kedah saja kot ) pastu esok lusa cotii plak... tapi hari ni mama x best sgt2 nak jumpa Khamis( hari ni) ni.. 1stly sbb marin mama dah cuti... bawa anak dara mama makan angin kat Penang walaupun hanya sehari semalam..... sian dia kan sekarang cuti sekolah.
Nak sambung cuti awal bulan adalah terrrsangat sibuk buat mama sebenarnya....
hari ni ada mcm2 versi yang leh buat angin baik mama terbang jauh pepagi lagi....
arggghhh sangat x suke tau!!!!




sekadar untuk renungan bersama...
ayat2 yang x dew kena mengena ngan angin x baik mama.....ehehhehe

nota jejari mama: jiwa sarat ngan rindu.......

3 insan yang comel:

Mama Gee said...

Rileks2...tarik napas dalam2...buang semua yg negatif tu ya :)

syariza09 said...

ok la tu cuti 1 hari, dpt gak ank merasa p holiday cuti2 sklh ni :)

mama ieqa said...

kak cyunk :- huarggghhhhhhh... ehehhehe dah lepas kak...

kak az :- aah kan kak.. btl2 p nganga ulut telan angin ja..ekekkekeke

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...