I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Tuesday, 14 June 2011

lawatan mengejut......

Salam Selasa uolss.... mama dah taip n3 ni dr pg tadi lagi.... tapi hari nie ada kejutan dari boss mama...
hahahhahaa sangat teruja..... nak tau apa???

kejutan itu ialah lawatan tergempar ke Kawasan Ladang yang seluas 1700+ hek.....
selama mama keje kat sini ni adalah kali -2....

Pada yg belum tau apa keje mama, mama sebenarnya bekerja di Cawangan Ladang, PPN Kedah.
dah nama pun keje Ladang kan.... ehhehehe
xmo taip byk2 sbb jari mama msh sakit sbb terseliuh semalam......

so cer layan gambo....




































4 insan yang comel:

Mama Gee said...

macam mandurrr je org itu...heheeheh...
terbayang betapa keringnya tekak berjalan lam panass :)
yg perempuan sorg lagi tu sapa al?

mama ieqa said...

ehhehee tu la yg selalu al cite kat akak yg .... tu ehehheheeee.. huh tau x pa kak.. panazzz siott...

munna said...

pergh...ayu berbaju kurung masuk site....

mama ieqa said...

muuna :- ahahhahaa itu lah sis dah boss buat kejutan..... tetiba ajak masuk site.... ehehhehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...