I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Sunday, 3 July 2011

~bahasa kiasan~

Salam uolss....

ermmm korang prnh x berbahasa kiasan???
Kalo tanya mama, mmg selalu mama gunakan bahasa kiasan ni kalo nak kan apo2 dari cik hubby... 
ehhehee opsss mksd mama dlm bentuk barang2 lah yea ehehhehe 

tapi mama jarang di kenakan bahasa kiasan oleh org lain, kecuali bekas FIL mama dulu. derang selalu guna bahasa kiasan..
Tapi kemarin, mama betul2 terkena ngan bahsa kiasan seorang mak cik!!!!! uwaaaaaaaaaa...
Ni mak mama punya pasal lah nie...( tetiba salahkan mak plak, motip???

Mak mama ni selalu kenen2kan anak2 buah dia ngan sesapa yg dia rasa baik n ok...
makanya terjadi lah satu peristiwa.... ada ka patot, kerana dia bergurau ngan sorang mamat
( dia kenal n berkenanlah tu) pasal nak jodohkan mamat tu ngan anak kawan dia, mamat tu terperasan plak yg kunun2nya yang mak nak kenalkan anak mak dia kat mamat tu... uwaaa.. mak  mama ada anak dara lain kew???? ( gelak guling2 di situ k) semalam mamat tu datang bawa mak dia.... ahahhahahhaa sgt melucukan hokayyyy!!!!! mak dia pun berkias bahsa sakan lahh ngan mak mama... lastly, mak mama pun dgn tertahan tawanya, bgtau la yg anak mak tu "dah kawen!!!" " Dah ado anak pong!!!" 
wakakakkakakaaa
sampai time nak balik, mamat tu tgok muka mama pastu senyum2 malusss.... huaaaa 
( laku lagik haaku nih kan terperahsan lak) mujur cik abg x do... kalo x.....jenuh galas peluru lak dia... ehehhehee

nota : sekadar luahan rasa lucu jew.... kalo sudi baca, baca lah..... ehehhehehe
( sampai hari ni kena perli2 ngan mak n anak dara mama)

0 insan yang comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...