I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Tuesday, 12 July 2011

~Semoga cepat sembuh~

Salam uolss.... entry yang di posting di kala tuan blog sedang mabuk laut...
( mama sbnrnya tatuttt nek bot) ehehhee......

okay berbalik pada pokok dahan dan pangkalnya.. 
Sebenarnya 2 bulan lepas mama mendapat seorang anak buah yang sangat cumel hokay!! ehehe
Anak buah yg di nantikan semua orang...
cumel kan hadziq mama....
tapi sekarang hadziq tengah tak sihat... 
apa pun lang sentiasa doakan buah ati lang nie sihat walafiat...
Semoga Hadziq akan jadi anak yang cergas dan cerdik untuk Mama dan Abah Hadziq.

nota : masih terbayang di mata wajah Hadziq masa mama melawat si ensem ni kat HPP semalam.....
Cepat sembuh ya nak... Buat kawan2... tolong doakan kesihatan buah ati mama ni ya...

2 insan yang comel:

syariza09 said...

bb comel ni skt pa

mama ieqa said...

ntah la kak, kalo ikut ckp dr. tu ada mslh buah pinggang. tapi al pun x pasti sgt

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...