I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Sunday, 3 July 2011

~musim buah datang lagi~

salam uolssss...

cakss!!!1 salam bahagia buat sume.. 
mama cuma nak share.... kat kampung mama sekarang kan adalah musim buah tau!!!!
maklumlah mama kan org kampung....
tapi kan sejak mama menetap kat sini pada mama buah durian made in Nami.. 
mmg klas wok!!!

Setakat ni kat umah mama boleh dikatakan setiap ari ada buah durian tuh....
mama x lah minat sgt... tapi layanzz jugaklah dgn anak dara mama tu.



korang suker doyan camno erk????
kalo mama lah, mama suker yg kulit nya nipis, isi nya nipis n x lenyiaq(lembik)...

nota : family mama amalkan petua kalo makan doyan byk2 makan lah ngan buah manggis... sbb manggis leh sejukkan balik badan yg panas sbb doyan.

4 insan yang comel:

Mama Gee said...

doreyan tak makan...tp manggis tu sedapnyaaa......

mama ieqa said...

ehehhee akak meh la sini kak.. skrg rmabutan sume dah nak masak

syariza09 said...

terlalu lah suka ngan doyan, untung la al dpt mkn hari2

mama ieqa said...

kak az- tu laaa dah balik peghelih xmo sggh mai kg al sama. ehehhehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...