I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Friday, 20 April 2012

Kesukaan Dia & Aku...............

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl


Salam uolss... di petang Jumaat yang tenang.. 
sensorang kat umah mama merindui setiap orang.. ehhehehee

JOm layan apa mama nk borak2 petang2 ni..


ok... saja nak menayang gambo bunga2 kesayangan mama ngan cik hubby...


ini bunga kesayangan mama.. ada sepasang sebenarnyaa...
shantek x uolss...



okay ini bunga kesayangan cik hubby.. walopon yg belinya totap mama... ehehhehe
Ada citer lucu di sebalik bunga ini...

satu petang masa lalu kat sebuah kedai kat area umah ni... 

cik hubby kata " sayang, tu bunga korea tu cantik kan kalo boh lam pasu jernih tu.... bekenan abg tengok"....

Mama : :ermmm ya lah bang.. cantik kan.... nanti syg beli..eh tadi abang kata nama apa bunga tu???

cik hubby : bunga korea... eheheh (sambil sengeh2)

mama yang memang buta nama bunga pon terus ia2 kan...

Kat Rainbow A/S ; 

mama : Adik kak nak carik bunga korea pastu masukkan lam pasu siap2 ya.....

Adik kat Rainbow : eh kak bunga pa bunga korea tu????

Mama : erk... xdak ka bunga korea...?? ( mama tunjukkan bunga tu kat adik tu )

Adik R : laa kak tu bukan bunga korea.. tu bunga sakura......... ehehehhe

( adessssssssss sengal jerk laki den nih)



bunga korea kesayangan cik hubby
ehehhehee

2 insan yang comel:

Mama Gee said...

hahahahaah bunga korea pun koreaaa lah...janji lawooo :D

damha said...

sekuntum bunga sakura di gurun sahara...he3333

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...