I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Thursday, 1 March 2012

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Salam bahagia uols...

Hari ni 1hb Mac 2012..... genap 11 tahun n nak masuk tahun ke 12, mama berkhidmat di PPNK...
Rasa mcm br semalam mama jejakkan kaki ke pejabat tempat mama bekerja sekarang.. melangkah tanpa apa2... tanpa ilmu, tanpa pengalaman.....

Tapi selepas 11 tahun... Alhamdulillah.. di dada mama ni dah ada separuh ilmu n pengalaman...
Biarpun dari mama merangkak mengenal erti alam pekerjaan hingga lah sekarang mama rasa mama dah mampu berlari bersama kwn2 yg lain dlm menjalankan kerja2 yg di amanahkan....

Terima kasih yang amat sangat buat boss2 mama..... yang banyak mengajar mama melalui denai kehidupan penuh ranjau ini...

Walaupun dah bertukar boss silih berganti tapi Arwah Ahmad Nordin Jaafar adalah boss kesayangan mama.... Mama banyak terhutang budi ngan beliau.. semoga Arwah di tempatkan bersama golongan orang2 beriman..... AL - Fatihah....

okaylahh saja mama nak coretkan di tarikh ini untuk tahun ke 12 mama bekerja.....

2 insan yang comel:

mamyharraz said...

morning mama ieqa :)

tahniah!sbb jangkamasa 11 tahun tu bukan sikit..akk faham sgt sbb akk pun berkhidmat kt ofis skrg dah pun 12 tahun..dari zero sampailah penuh ilmu dpt kt sini :)

semoga rezeki mamaieqa bertambah :)

zuhaiza's cheese tart said...

teringta aruah en nordin..al fatehah buat beliau..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...