I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Wednesday, 29 February 2012

Hidup baru.....

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Salam uols....

Mama sj letakkan tajuk bg gah gitu.. erkk gah kew.. ahahahhaa,,
Hari tu dah berbicara pasai impian n harapan kan.. so, Mama dh bagitau kan mama dah pindah duduk sendiri selepas 30 tahun mama hidup bawah ketiak mak mama....

Kalo uols tanya ttg perasaan mama.....
ermm mama x leh nak jawab sebenarnya..
Seronok sebab leh rasa hidup sendiri, sunyi sbb bila hubby keje mama kena bersendirian lagi...
Sunyi juga dr mendengar leteran, bebelan mak yg sgt mama rindui setiap kali berjauhan ngan mak...
Sedih sebab kena tinggalkan mak waktu malam... ehehhee uols tau x... siang2 mama tetap anak mak... lunch kat umah mak mcm biasa... ahahha anak mak la katakan...

Kat FB hari tu ramai kwn2 mama salah faham... derang ingat mama dah beli umah... wlpn mama dh bgtau terang2 yg mama just sewa jerk.. derang x caya.. adess

memang la mama msh keje kat tempat yg sama, tetap balik umah mak mcm biasa,, cuma malam ja mama  kat TSI.. umah sewa mama  ni.. so citer panjang2 x dew gambo cam x best lak kan... mama sekadar nk kongsi serba sikit kat sini  sbgai tanda ingatan.... 

 sila abaikan keseksian kekandaku ittew.. ahahhaha


 se ala kadar yg mampu....

ni masa kosong hari tu.....

ALHAMDULILLAH... DAPAT JUGA RASA SUSAH PAYAH SENANG HIDUP SENDIRI

0 insan yang comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...