I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Monday, 27 February 2012

Impian Dan Harapan......

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Salam bahagia uols...... ama kembali lagi dengan entry bercoret,,, dah 2x asyik posting n3 gambar jew kan... Cukup teringin untuk membebel kat blog kesayangan mama ni... So, hari ni mama dah dapat semangat untuk menaip banyak2......ehehheee

okay untuk ambik mood, mama nak berbicara tentang impian dan Harapan.... seharusnya ia adalah berkaitan ngan azam bila masuk thn baru kan..kan.... tapi mama plak nak masuk bln baru utk tahun baru yang sangat la sibuk buat mama.....

Untuk kenangan mama nak jugak coretkan walopon dah 2 bln lebih kita di tahun baru 2012 sebenarnya...

sekadar nak mengimbas azam mama tahun lepas.....


n3 ni sebenarnya dari blog lama mama... jom kita buat tinjauan berhemah apa yg dah mama dapat tunaikan azam ittew...
Bila masuk jew tahun baru mesti ada azam baru kan..... aku rasa sume org mcm tu kot??? eh korang x kew??? ehehhee sori2......okaylah aku nak publish gak azam aku di tahun baru nih........ semoga walaupun tak tertunai semuanya tapi bagi salah satu nya ado!!!!!





  • NAK TAMBAH AHLI KELUARGA......... 

    saya dah kepingin sangat nak tambah ahli keluarga baru nie.. semoga ada rezeki di tahun 2011




  • Babies

    Azam ni yang tak mampu lagi mama tunaikan sampai ke hari ini.....


      • NAK BELI LAPTOP... ( walopon dah ada pc kat umah )
       
       
    Nak beli laptop!!!! yess mama dah dapat lappy finky dr cik hubby masa besday mama thn 2011...


      • NAK BELI NOKIA C3 
      http://www.beritateknologi.com/wp-content/uploads/2010/04/nokia-c3-pink.jpg
      gambar dari cik google.....
    NOKIA C3 pon dah mama dapat... juga hadiah dr cik hubby mama... juga warna pink hokay... ahahahha

    ***NAK MENJADI PEKERJA YANG DI SENANGI, DEDIKASI, BERAMANAH, DAN BERINOVASI TINGGI......
    ( ALHAMDULILLAH..thn 2010 dah dapat anugerah pekerja contoh )
         ALHAMDULILLAH.... 
        dah 10 tahun berkhidmat akhirnya.... saya dapat!!!! bukan nak menunjuk tapi saya amat berbangga kerana saya antara yang terpilih.... 
            
         
         **Ni impian yang akan saya bawa dari tahun ke tahun.... IMPIAN UNTUK MEMILIKI RUMAH SENDIRI........ 
        UNTUK IMPIAN NI... ALHAMDULILLAH AKHIRNYA... WALAUPUN BUKAN RUMAH SENDIRI TP MAMA DAPAT JUGA MERASAI NIKMAT HIDUP BERDIKARI SLPS 30 THN HDUP DENGAN MAK....    
        ***NAK BELI RANTAI UNTUK ANAK DARA SAYA...... 
        ( semoga bajet 2011 ada lebihan untuk ini)

        ok yg ni pon mama lom dpt tunaikan lagiii untuk anak dara mama....


        so itu cerita tahun lps punya azam...
        untuk tahun baru 2012...
         impian mama cuma nak jadi isteri, anak dan ibu yang baik...... mama akan berusaha untuk bahagiakan insan2 kesayangan mama..... Pastu azam yg blom dpt di tunaikan tu nak jugaklah mama teruskan.


        Impian andai tercapai adalah 1 kebahagiaan buat diri sendiri..

        2 insan yang comel:

        mamyharraz said...

        kena ada azam dan impian baru matlamat tercapai :)

        tahniah akk happy utk yaya :)

        mama ieqa said...

        sis tq ya.... ehhehhee

        Post a Comment

        Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...