I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Thursday, 29 March 2012

Deting.............


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Salam uolss..... 
hari ni mama sajork gedik2.. nak poskan n3 ttg citer yg dah berapa bulan py citer nih...
uolss tgok gambar pon sure dh taw berapa bln py citer kan...


*
*
*
*
mama dgn anak dara mama!!!
mcm adik ai x???

hah........ dr musim ombak merindu lagik.... ehehhehe

ombak rindu bah!!!!!!!!
kalo yg mmg x kenal n rapat ngan mama, uols mesti taktau yg ombak rindu memang berhantu buat mama
sebab???

kerana ombak rindu mama menjejakkan kaki buat pertama kali...
pertama kali hokay!! kagum n jakun ngan diri sendirik!!!!
ke  PAWAGAM....
 serius nih wehhhh.. kalo korang rasa nak gelak pon gelak laaa...

so ni filem pertama yg mama tgok kat panggung.. n tqvm buat sahabat baik mama, cik Ct yang belanja mama tengok wayang... 

utk 2nd time, pakwe mama dah ajak mama tengok " BUJANG TERLAJAK"..... sangat indah taw bila leh lepak2 manja ngan org tersayang... tp tu laaa mama msh x dapat nk kuaq deting smbil tgok wayang ber 3 lagi.... sebab hubby cuti anak dara mama sekolah... time anak dara cuti, mama ngan abah lak bz... huhuhuhuu hbs camna... 

MENIKMATI MASA BERSAMA KELUARGA SESUATU YANG INDAH

3 insan yang comel:

Mama Gee said...
This comment has been removed by the author.
Mama Gee said...

jom teman akak tgk wayang al...heheee

inazamri said...

Oh ye ke first time?heheh bestkan tgk wayang sefamily.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...