I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Sunday, 16 October 2011

~mengasah bakat terpendam~

 Salam uolss....

entry yg saja di buat utk menunjuk kepakaran yang tersembunyi... ahakssss

ada rasa mau muntah x????
ehehehehhe....
alah ni hah tadi mama terajin untuk mencuba buat Kek Puding Karamel pelangi??? ntah nama nya lebih kurang tu la.. mama jumpa resepi kat blog e-na... sory mama terlupa url blog tuan punya resepi.. nnt mama carikan yea,,,,

alhadulillah memang menjadi... best sangat.. 

comey xcomeyx?????


 tapii kan yg ni baru kek yg berpuding tuu.. ehehhe yg atas tu lebihan bancuhan kek td sbnrnya..

comot sgt sorii la mama ni kerastangan untuk masak2 ni.. tapi bila sesekali mood itu dtg.. best jugak...


Ni selepas di keluarkan dr oven......



mama sangat gelojoh untuk melihat hasilnya.. akibatnyaa
ermmmm pecah hokay!!!! cedey... tapi rasanya mmg best sgt.. sedap..


nampak x yg puding tu berlari dr keknya... huhuhuu wlpn x menjadi mama tetap post yg ori gambar
tanpa di edit... ehehhehehe

ok lah yeaaa.... mama nak tdo dah... tgah layan perasaan ni.. opssss!!!!! tetiba kan....
okay gud nite uolss..

2 insan yang comel:

SYANI said...

Puding tu nampak sedap.. pandai buat corak² tu ye..

Mama Gee said...

kira dh jadi le tu al...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...