I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Monday, 10 October 2011

~berangan si buah berangan~

Salam uolss,,
 mood mama sedang turun naik untuk menaip kat blog.. ntah napa..
bz sgt ke? ermmm x jugak kot.. tapi ntah la napa...

opsss.. mama dah tau napa....
uolss nak tau??? sbb apa mama malas sgt??? sebabnyaa
mama sekarang dah dapat  1 penyakit taw....

*
*
*
*
*
berangan nak gapai bintang di langit!!!!!!

dream Pictures, Images and Photos



Mama sekarang tengah berangan nak kan ini!!!!!

gambar sekadar hiasan

betul.. mama rasa teringin sgt nak ada umah sendiri.....
baru2 ni mama terjumpa sebuah rumah idaman...
tapi,,,,, mama harus la sedar diri kan... mama ni mana la mampu nak beli rumah yg kebabomm!!! tu...hukhukhuk........

apa pon mama harap sangat mama akan ada umah sendiri untuk menumpang teduh...
x kisah la besar ke kcik ke janji ado.... lagipon 3 org ja nak dok kan.... ermmm semoga ada rezeki mama nanti....

note : cantikkan umah kat atas tuu..... kaloooo laa dapat.. ahahhahhaaaa
( dpat tgok pon xpew)

2 insan yang comel:

Mama Gee said...

sapa2pun teringin nk ade rumah sendiri..kecik ke besar...asalkan rumah sendiri, puas hati :)

mama ieqa said...

betul3.....eheeheee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...