I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Saturday, 29 October 2011

berhari minggu yg tenang




Salam bahagia uolss.....
Selamat melayan perlawanan Bolasepak Piala Malaysia Tganu vs N9....
kita tgok sapa yang menang.. mama menaip sesambil layan bola... boleh aje kan.. ehehhe

Hari ni dah sabtu.... sekarang Ahad ke Khamis, Jumaat ke Sabtu rasa sangat sekejap.....
Selalunya setiap minggu walopon mama bcuti hari minggu tapi sbnrnya jadual sangat padat....
So, sebelum mama kembali menyibukkan diri minggu depan ngan keje2 yang sedang menanti, minggu ni
mama ambil kesempatan untuk melayan anak dara mama n diri sendiri sebenarnya....
Mama rasa sangat berbaloi cuti 2 hari mama untuk minggu ni....

Marin hari Jumaat, mama bawa anak dara mama berdeting berdua ( b2 jew la sebab abah nya x balik )
kami meronda kat bandar aloq staq marin... tapii, mama rasa best n untung sgt bila ada anak dara yg nak sama beso ngan mama .... Bila berjalan berdua tu org kata " adik cik tu umoq berapa? sekolah darjah berapa????"... ehem3.... adik uols.... kembang semangkuk mamanya kan... ehehhehee
Tapi mama cepat2 jawab " bukan adik sy mak cik.... anak saya tu.. dah darjah 3 dah..."

ermmmm ada lagi la ayat2 yg kuaq dr mulut mak cik yg memang mama x kenai tu....
sekali pk... untungkan.. mama x masuk 30an lagi tapi anak dara dah besau panjang pon.....
Ahamdulilah...


Hari ni mama layanzz movie ngan anak dara mama... lepas siap kemas umah bagai,, kami terus layan movie
lastly mama layan hindustan, anak dara mama tu layan Raya Tak Jadi lak....

ermmm sangat2 menikmati saat bersama insan2 tersayang....

ok uolss... jom layanzzz bola....

2 insan yang comel:

Mama Gee said...

bersyukurlah masih ada insan tersayang..mcm akak ni...takde sesapa dh... :(

mama ieqa said...

uiksss akak.... jgn cakap camtu... akak mmsh ada al....huhuhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...