I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Sunday, 5 August 2012

Rasa macam... #nak jugak!!!!!

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Salam bahagia uols...
Hari ni mama tetiba rasa mcm mengidam sesuatu.... ermmm rasa mcm nak sgt2..
ahahahhaa apa laa yg mama mengidam sangat ni kan?????
benda makan ke???
manatau kan kot2 bulan posa ni...

tapiiiiiii sebenarnya mama idam kan benda alah ni....

!

!
!

!
!

!

!


!


!


!

!


!




cer teka... apa???




jeng..jeng...jeng.....
alahhhhh ni hah.............
orang lain dh lama pakai kan... mama baru dok teringin...




kalo x leh yg atas tu...

yang bawah ni pon okay kot...



uwaaaa nak gajet raya....
tapiiiii cedeyyyy......

sebab


cik hubby kata : no money, no talk, no walk.... 
adoiyaii....

nampaknyaa kena himpun wet sendiri laa.... azam nihhh...
start hari ni kena simpan sehari 50 sen laa....
ekekkee agak2nya tahun bila nak leh beli erk...

TENGAH RASA GERAM NGAN PERANGAI MANUSIA YG PELIK2

7 insan yang comel:

pizet said...

hang berangan x agak2..patutla

Gilakah Aku!!? said...

hihihi..

mama ieqa said...

@pizet ahahhaaa weii manatau kot2 aku simpan sikit2 lama2 boleh beli.. ahahhahaha

mama ieqa said...

@Gilakah Aku!!? ehhehee gelak perli ke.. hihihihii

Ct R Miena said...

hehehe mudah2an akan dapat juga nanti... insyaAllah...

damha said...

moga tercapai impian apa yg diidam2kan tu....

Outbound di malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...