I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Tuesday, 28 August 2012

Cerita Raya....

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Salam bahagia... 
Mama harap uols semua sihat2 jew selepas cuti Raya untuk tahun ni...
Semoga kita semua akan bertemu lagi dengan Ramadhan dan Syawal untuk tahun akan datang.. insyaallah..

Mama seronok baca cerita raya kawan2 blog yang lain... meriah ja kan...

pastu terus mengidam nak buat cerita raya mama... walupun haremm x syiokkk... ahahhaa
tapi itu laaa adeakukesahh..... nak jugak buat n3 pasai raya...

so.. harap korang x muntoh ijo lah yea tgok gambaq raya mama ni...

gambar2 raya adalah sekali harung...
mama cuma bercuti di hari raya pertama dan kedua sahaja.. Raya 1st kat sebelah family mama, & Raya 
ke  -2 adalah sebelah family cik abang.....


bersama chenta hati mama.... 

 bersama buah hati mama....


bersama MIL dan iparduai mama 

 bersama family sebelah mama... dah besar2 anak2 dara tu...

kerja 2 org budak yg tatau nak snap gambaq kat mana...
thn2 sebelum ni kami adalah ramai... tp thn ni slps wani kawen n beraya ngan Family mertua,
Norma lak lam pantang huhuuhuhu tggl laa kami...

Tiga  4 dara pingitan.......... 
muahahhaaa yg baju ijo tu perasan jew hokay!!!!

bersama sepupu sepapat mama....


menu wajib ayaq tangan mak mama... ketupat pulut... 

 dan laksaaaaaaaaa!!!!!!


ni mee kuah sepupu mama...
sedap hokay!!!!

okay itu jew... Rya ke 3 mama dah melepak kat pejabat.... ehehhee

SLPS 4 TAHUN KAWEN... TAHUN PERTAMA BERAYA X DAPAT BUNGA....

2 insan yang comel:

Mama Gee said...

walaupun cuti 2 hr je..tp nampak kemriahan raya tu,,,
ni cuti 9 hr tapi apapun takde..hehee

mama ieqa said...

@Mama Gee ahahhaa xpew kak.. meriah sbb leh balik kg itu jew..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...