I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Sunday, 8 July 2012

Akibat PJJ.........

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Salam Bahagia uols.... Selamat Bercuti buat yg bercuti hari ni...
( Mama dah bekerja...... kan Kedah keja Ahad-Khamis)

Mama ambik kesempatan kejap pagi ni nak bebel2....

erk.. apa lah mama nak bebelkan yea...
Mama rasa lucu sangat 2 3 menjak ni.. Mama sendiri tatau apa punca nya...
Tapi setiap kali mama keluar sorang2 atau dengan anak dara mama,
perkara ni wajib.. wajib hokay... terjadi...

okay mama bagi contoh2 situasi yang melucukan itu..
(bagi mama memang melucukan....kalo korang rasa tak ehehhee xpa2..di maafkan)

Situasi 1


Tempat : Dalam Bank


Pegawai Bank : Miss, ni adik u yg kecik ya?
Mama : ya.. yang lelaki tu adik bongsu saya.
PB : eh, yang girl tu?
Mama : oh itu anak dara saya....
PB : wahhhhhh..... anak miss.. ingatkan adik tadi.
Mama : ( tersipu2 malu.... gedixkan...ahahhaha )


Situasi 2

Tempat : Kedai Makan
( mama selalu p makan kat kedai ni sensorang )


Abang A : Along mai mana?
Mama : Mai hantaq mak umah mak menakan. Depa buat nuri tunang.
A : ooo... habis tu kita tu bila pulak nak kawen?
Mama : erk.. sapa along ka? Along dah kawen la...
A : dok bohong lagu tu laa.... Nanti bawa mak mai nak tanya...
Mama : ehehhee.. awat nampak cam x kawen g ka along ni?
#terusperasanmuda hokay!!!!!gedixsangat kan.....ahahhahaa


Situasi 3


Tempat : Kedai Makan SP, Alor Setar
( Selepas ambik order)


Tukang Ambik Order : Deting ya kak? 
Mama : Ya.. sekali sekala deting ngan laki...
TAO :   Laaa.. suami kak ka? saya ingat pakwe tadi....( Sambil jeling2 cik abang mama) 
Mama : erk..... adesss nampak mcm pakwe akak ka???
( Cik abang mama dah senyum2 perli dah )




Okay itu situasi2 yang amat melucukan mama... sebab mama rasa lucu,
# - Badan mama ni dah mcm ada anak 4 kot.
# - Motip mama tetiba rasa muda bila orang ckp mcm tu...
#- Dah masuk 30 tapi org dok kata muda...


Mama rasa kan, motip semua tu adalah sebab mama selalu jalan sensorang,
 pastu anak dara mama tu dah nak sama besar ngan mama.....
SYUKUR LA KALO AWET MUDA KAN.. EHHEHEHHEE

7 insan yang comel:

nita said...

wow! untungnya badan... ape rahsianya?? ^_^

mama ieqa said...

@nita ahahhaa xdak rahsia2nya nita.. agaknya depa tu kelabu mata kot.. hik2..

Mama Gee said...

kembang kempis idong noooo............ ;)

ellynadyra said...

amboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mudanyaaaaa adik sis nih ye

mama ieqa said...

@Mama Gee kembang kuncup la kak... kah2..

mama ieqa said...

@ellynadyra mudaaa laa sangat sis...

damha said...

utk awet muda amalkan mkn ulam2an spt yg al wat tu....he333

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...