I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Tuesday, 15 November 2011

Kehidupan yang berliku....




Salam bahagia.... salam ceria ya uols...
dah banyak hari kan mama biarkan blog mama ni bersawang...
ehehhee.. hari tu jiwa tgah serabut ngan mcm 2 hal... biasa la mama kan manusia yang sangat serba kekurangan..... sikit2 punya hal pon kdg2 buat jiwa kacau bilau...





Tapi bila ribut taufan dah tenang..... yeahhh mama dpt balik ketenangan mama tu...

Apapun buat hubby mama yang mama cintai...
darling.. i love u so much... walaupun bahtera layaran kita menempuh ombak yang sangat besar, tapi ketahui kasih sayang yang bertaut di hati ini adalah selamanya untuk mu sayang....

ahahahhaa jiwang x mama??? jiwang x????

 ni bukan apa sajork nak bodek hubby.... Ahad lepas dia cuti... so mama ambik kesempatan untuk kuaq deting.. rasa lama sangat kami x berdeting berdua.. maklumlah masing2 sibuk... dah le seminggu sekali @ 2mggu sekali jerk jumpa...

Lepas hubby layan mama supin novel kat Popular, City Plaza... Dia bawa mama makan2...
ingatkan nak lepak kat Alia, Stadium D.Aman.. jerk.. rupa2nya.. kat sini...


mama selalu cakap tingin nak makan kat sini.. yesss petang tu hubby laksanakan hajat mama...

Makanan nya sedap..... bagi mama la....


mama tatau nama apa... ni makanan mama... sedap woks..!!!!


ni BBQ Lamb... hubby punya... dia kata sedap n banyak gilo!!!


Strawberry ice blended ngan lemon & lime juice...
( opss tergeliat lidah hokay.. wakkakaka)


salad yang mebeles..... pon sodap...
( ni sharing is caring)


muka blur..... lapo...ehehhee lepas makan kenyang.. terus sengih sampai telinga...
 opsss... x lah mama gurau ja..

okay apapun... kdg2 rumahtangga perlukan ombak yg ganas n taufan untuk menggeratkan kasih sayang...

peace!!!!!!!!!!


2 insan yang comel:

Mama Gee said...

dapnyaaaaaaaaa...
ooo pi deting tak ajak ehhh...heheee

mama ieqa said...

akak - kalo ajak x jd ark deting berdua.. ahakssss.. nanti akak dtg kita deting berdua plak erk..... ahahhaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...