I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Thursday, 29 September 2011

Seronoknyaaaaaaaaaaa!!!!!!!



Salam bahagia salam sejahtera salam 1 Malaysia...

Wah.. mood mama adalah tetiba sangat super dupeer best.... nak tau x napa????
( nak update n3 pon rasa bersemangat gilo uolss....)

yang pertama sekali, ptg td masa kuaq ke Aloq staq jenjalan cr barang untuk besday anak dara mama, tetiba mama dapat surprise dari cik hubby mama.... ( bestkan org lain majuk org lain dapat adiah)   ahahhahahaa.... mati mama cik abg baca ni..

yupss mama dapat adiah spesel dr cik hubby.. dia mmg suka buat kejutan buat mama...
sayanggggg abanggg!!! mama tetap sayang n cinta kan dia seikhlas ati mama wlpn tanpa benda2 tu semua.. tapi dia mmg terbaik.... sbb tu mama sayang dia lebih2... ahahhahahaaa
 ( mcm ayat nak mnta sekeh jew kan.. ahaksss) 

nak tau x apa yang mama dapat tadi????
cer teka.. cer teka.....









jeng..jeng..jeng...
hah ini lah adiah tu...
jam yang termahal pernah mama dapat...

tq lalink!!!!!!

gambar asdalah blur.... nak salahkan kamera ke nak salahkan org yg snap gambar ni ntah...
 ( maaf ya bukan mama nak menunjuk, sekadar utk mencoret buat peringatan..)


Perkara kedua yang buat mama epy sangat adlh, kemenangan kawan2 mama utk KIK peringkat Kebangsaan.. wlpn tempat ke 2 tapi derang mmg best!

Yang ketiga, mama juga dah berjaya siapkan goodies bag utk kwn2 anak dara mama. Thn2 lepas mama akan buat majlis sempoi2 utk raikan anak dara mama tu. tapi thn ni keadaan sgt2 x mengizinkan utk mama buat majlis tu kat umah, so mama cuma siapkan goodies bag utk kwn2 anak dara mama tu sempena ulangtahun kelahiran dia yang ke 9.....

sangat simple kan... tapi itu jew yg mampu mama pk n belikan utk dia... sbb masa sangat suntuk... tapi abah nya dah belikan kek yang cantik... esok baru leh potong... sbb esok baru besday dia....
seronok sangat dia anak dara mama tu teruja ngan benda2 camni wlpn uolss cakap mama ni kedekut kan.. ahahhahahaa mama gurau jerk lah....

ok mama nak wat 1 entry khas utk anak dara mama tu...... nanti cer baca k...

5 insan yang comel:

Mama Gee said...

Beruntunglah tuan badan....mcm2 dapattt.......... :)

mama ieqa said...

huhuhuuhuu alhamdulillah kak... mgkin rezeki terlebih sikit kak.. ehehehhe

syariza09 said...

nk wish awal ok tak...hepi besday utk ank mama, jadi ank yg solehah ok, dengaq ckp mama tau :).

bestnya al dpt mcm2 ..surprise pula tu

mama ieqa said...

BESDAY DIA MARIN KAK... INSYAALLAH NNT AL SAMPAIKAN PESANAN MAKCIK AZMAH DIA YE... alhamdulillah kak dah ada lebihan rezeki sikit...

damha said...

adiah jam juga simbolik bg yg mahu menghuraikan pengertian erti sesebuah adiah...masa itu ibarat emas..masa tidak akan menunggu seseorang..ia akan terus berlalu pergi jika tidak digunakan secara sepenuhnya...ia juga ibarat mata pedang..jika kita tidak memotongnya nescaya ia akan memotong kita...oleh itu hargailah masa yg terluang...jgn sia2kan masa yg ada.....peringatan utk diri sendiri juga...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...