I made this widget at MyFlashFetish.com.

Orang2 yang sangat cun!!!!! TQ sudi follow mama

Tuesday, 31 May 2011

~mengimbau kenangan silam ~

Kenangan la sangat kan...ekekee.. mama dah lama nak wat entry ni dari blog NURKASIH lagi.... tapi apakan daya masa tu mmg tiada kesempatan... ecececceee sekali feeling bz mcm YB lak kan...
x dew maknanya kot...
so mama nak citer pasai zaman kanak2 rebina mama lah.....
dari masa mama usia 6 bln gituuu...

cer tgok kalo x caya....
cun x mama.....
muahahhahaaa!!!!! sekali g ko feeling ko shantekk kan!!!!


kalo lah kecik2 mama comey cenggini.. alahaiiii
yang sebetul nya yang nie....
hahhahah tembam kan?

Ni masa umo mama 6 bulan... 
mak kata masa ni abah mama baru jew tggakan mak & mama...

ni masa umo setahun

yang ni pun... masa ni hanya kenal kasih wan & mak jew lah..
time ni dah berumur 4 tahun camtu... 


Ni gambar mama selepas kembali ke kg... dulu mak mama
jadi maid kat KL.... umah2 org kaya gitu.... 
kira nya leh la tumpang feeling jd anak org kayap sekejap!!

yg pertama sebelah bawah tu gambar ngan kwn2 kg mama.. memori zaman kanak2..
sangat indah oooo...

0 insan yang comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...